Energy jump!

29 kwi 2015 przez

Energy jump!

To nowa forma aktywności fizycznej, polegająca na…skakaniu na trampolinie! Rytmiczne i dynamiczne skoki pozwalają ukształtować sylwetkę i spalić naprawdę dużo kalorii. Wydaje wam się to absurdalne? Przeczytajcie jakie efekty niesie za sobą „zabawa” na wytrzymałej macie do skoków.

  1. świetna zabawa – to jak powrót do czasów dzieciństwa! Połączenie przyjemnego z pożytecznym. Przez chwilę można poczuć się jak małe dziecko, wyrzucić z siebie całą złą energię, pozbyć się stresów, odprężyć i rozładować napięcie. Skoki na trampolinie powodują podniesienie się poziomu endorfin, odpowiedzialnych za dobry nastrój.
  2. uzależnia – kto chociaż raz spróbuje nie będzie mógł zrezygnować! Czy może być coś lepszego niż ćwiczenia i tracenie na wadze poprzez zabawę?
  3. dla wszystkich – energy jump to forma aktywności przeznaczona na wszystkich, bez względu na płeć i wiek. Nie ważne czy dopiero zaczynacie przygodę ze sportem, czy jesteście aktywnymi sportowcami. Tutaj nie ma ograniczeń. Jeśli nie możecie się zmobilizować do aktywności fizycznej, może właśnie zajęcia na trampolinie was przekonają? :)
  4. trening interwałowy – podczas treningu mamy do czynienia z wysiłkiem naprzemiennym. Podczas skoków mięśnie są zmuszane do cyklicznych ruchów, dzięki czemu są wzmacniane. Ponadto poprawia się wytrzymałość kości i kondycja ruchowa oraz układ sercowo – naczyniowy. Trening usprawnia krążenie, dotlenia skórę i organizm spowalniając procesy starzenia.
  5. spalanie kalorii – podczas godziny skoków można spalić nawet 800 kalorii! Jest to więc idealna opcja dla osób, które chcą pozbyć się niechcianych kilogramów. Ilość spalonych kalorii zależy od waszego zaangażowania, ale także od masy ciała.
  6. przyspieszenie metabolizmu – skoki na trampolinie usprawniają krążenie limfy w organizmie, dzięki czemu poprawiają metabolizm. Stymulują procesy trawienne i uwalniają toksyny z organizmu.
  7. nie obciąża stawów – trening na trampolinie mogą wykonywać osoby, które borykają się z bólem bioder i kolan, występującym podczas biegania.
  8. różnorodność – każdy trening jest inny! Nie ma mowy o monotonii. Chociaż niektóre ćwiczenia się powtarzają, to nie spotkacie się z dwoma identycznymi sekcjami. Za każdym razem odkryjecie coś nowego, zaskakującego i pozytywnego!

Mieliście już okazję spróbować ćwiczeń na trampolinach? Czekam na wasze opinie i komentarze!

Ostatnie Wpisy